Back home in Vlaardingen! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Bea Pors - WaarBenJij.nu Back home in Vlaardingen! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Bea Pors - WaarBenJij.nu

Back home in Vlaardingen!

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

21 December 2007 | Nederland, Vlaardingen

Ooooooooh! Time flies when having fun!
Na bijna 4 ongelofelijk indrukwekkende weken, ben ik nu weer home sweet home! Hoewel ik de laatste dagen er steeds meer naar uitkeek om weer even lekker met m'n ouders te babbelen en met m'n vrienden af te spreken, mis ik toch de meiden en het Zuid Afrikaanse wel weer een beetje ;) Maar het is verbazingwekkend hoe snel ik me alweer aanpas aan de dagelijkse routine van het drukke Hollandsche leven :) De dingen die ik doe vind ik gelukkig ook leuk en interessant dus misschien dat dat ook scheelt! Dat brengt me gelijk op het volgende! Mijn volgende avontuur staat namelijk ook weer op de agenda!

Halverwege februari zal ik voor 3 maandjes naar Suriname afreizen om daar onderzoek te doen naar het inkomend toerisme en aan de hand van dit onderzoek ga ik een uitgebreid marketingplan schrijven! Weer een superleuke uitdaging! Dit doe ik niet alleen, ik ga samen met een studiegenootje Simone dus dat is ook nog eens heel gezellig!
Dus vanaf halverwege februari zal deze site weer flink gebruikt gaan worden om de thuisblijvers van informatie te voorzien! Ik hoop dat jullie dan net zo actief reageren als tijdens mijn Zuid Afrikaanse avontuur!
Tot die tijd ga ik nog even heerlijk genieten van de hollandse kou en regen en mijn lieve familie en vrienden!

Veel liefs vanaf m'n eigen kamertje :)

• 14 Januari 2008 - 22:02

Evelien:

ZAg dat je ook naar paramaribo gaat! Ik ga 8 februari voor eerst en ga stage lopen bij een touroperator. Lijkt me leuk drankje te doen als we er zijn. mijn mail is evelien_hartman@yahoo.com
    kus evelien
    mijn site is evelienhartman.waarbenjij.nu