Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Bea Pors - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Bea Pors - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Bea

30 Januari 2008 | Nederland, Vlaardingen

Daaaaaaaaag familie, vriendjes en vriendinnetjes ;),

Ze gaat er weer vandoor :( en nu voor ietsje langer dan de vorige keer! Van 10 februari tot en met 27 april bevind ik mij weer aan de andere kant van de wereld: in Suriname! Deze keer geen ingewikkelde Engelse nieuwsbrieven maar gewoon oer Hollandsche reis- en studie verslagen van mijn eigen persoontje :)

Tis wel raar hoor om zo snel alweer na Zuid Afrika weer voor zo'n lange tijd naar het buitenland te vertrekken, vooral ook omdat deze tijd zo snel aan me voorbij is gegaan...drukdrukdruk! Gelukkig ook met veelal leuke dingen hoor maar af en toe was ik ook weer ff Beej de kipfitte stresskip ;) (Ik zal maar niet over het afstudeervoorstel beginnen he:p) Nu nog even een weekje inpakken en afscheid nemen en dan kunnen jullie me weer 2,5e maand volgen via deze site...
tot 't volgende berichtje vanuit Paramaribo!

Liefs van Bea

PS. (i love you ;))Oh jaaaa smsjes kunnen nog steeds gestuurd worden naar m'n Nederlandse nummer maar ik zal hoogstwaarschijnlijk terug sturen met een Surinaams nummer, dat zal ik zsm aan de smserts laten weten!